Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wysokość kredytu refinansowego - 8,3,
środki własne, ich wielkość i struktura- 8,3,
lokaty, ich wielkość i struktura- 8,1,
ceny banków konkurencyjnych- 7,1,
wysokość rezerw obowiązkowych- 6,5,
zalecenia banku centralnego- 5,8.
Z powyższych ocen wynika, że w latach 1992-1994 bank centralny odchodził od bezpośredniego i administracyjnego ingerowania w sferę cenotwórstwa usług banków. Wpływ ten utrzymuje w dalszym ciągu, ale jest on realizowany przez instrumenty polityki pieniężnej, takie jak wysokość stopy oprocentowania kredytu refinansowego i redyskontowego. Z tego punktu widzenia można mówić o znacznym stopniu samodzielności cenowej banków. Ich polityka cenowa jest ściśle związana z zagadnieniem lojalności
wysokość kredytu refinansowego - 8,3,<br>środki własne, ich wielkość i struktura- 8,3,<br>lokaty, ich wielkość i struktura- 8,1,<br>ceny banków konkurencyjnych- 7,1,<br>wysokość rezerw obowiązkowych- 6,5,<br>zalecenia banku centralnego- 5,8.<br>Z powyższych ocen wynika, że w latach 1992-1994 bank centralny odchodził od bezpośredniego i administracyjnego ingerowania w sferę &lt;orig&gt;cenotwórstwa&lt;/&gt; usług banków. Wpływ ten utrzymuje w dalszym ciągu, ale jest on realizowany przez instrumenty polityki pieniężnej, takie jak wysokość stopy oprocentowania kredytu refinansowego i redyskontowego. Z tego punktu widzenia można mówić o znacznym stopniu samodzielności cenowej banków. Ich polityka cenowa jest ściśle związana z zagadnieniem lojalności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego