Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
koordynacji ze względu na swą złożoność, zaś jej końcowy efekt zależy przede wszystkim od następujących czynników:
1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej;
2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji wobec produktu;
3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów;
4, określenia obrazu produktu oraz jego pozycjonowania posiadających odpowiednią siłę motywacyjną;
5, określenia sposobów osiągania motywów kodowanych w obrazie produktu w sposób, który umożliwia odbiorcy identyfikowanie się z nim, a ponadto różniący się od argumentów konkurencji. W przypadku wyłącznie racjonalnego odniesienia komunikatów do podstawowych cech produktu, uzyskujemy
koordynacji ze względu na swą złożoność, zaś jej końcowy efekt zależy przede wszystkim od następujących czynników: <br>1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej; <br>2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji wobec produktu; <br>3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów; <br>4, określenia obrazu produktu oraz jego pozycjonowania posiadających odpowiednią siłę motywacyjną; <br>5, określenia sposobów osiągania motywów kodowanych w obrazie produktu w sposób, który umożliwia odbiorcy identyfikowanie się z nim, a ponadto różniący się od argumentów konkurencji. W przypadku wyłącznie racjonalnego odniesienia komunikatów do podstawowych cech produktu, uzyskujemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego