Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura
Nr: 7-8
Miejsce wydania: Paryż
Rok: 1964
i psotne duchy, wcielone w służących i ich przyjaciół, pomagają młodym przeciwko starym. Po bardziej lub mniej zabawnych perypetiach wszystko się dobrze kończy. Pomysłowość Peppina sprowadza się do tego, że odwieczny schemat nafaszerował mnóstwem luźno powiązanych epizodów i podwoił tradycyjne postaci: jest dwóch Pantalonów czyli niedobrych, niemądrych starców, są dwaj amanci, jeden serio i jeden komiczny i odpowiednio się nazywający, Conte Sasa Cicci di Soppressata. Dla siebie autor, antreprener i gwiazdor zawarował rolę Pulcinelli i skupił na niej całe światło.
W "Metamorfozach" jest ulicznym muzykusem, ex-aktorem, który artystycznie zmyśla historie o wspaniałych rolach i jeszcze wspanialszych triumfach, które kiedyś odnosił
i psotne duchy, wcielone w służących i ich przyjaciół, pomagają młodym przeciwko starym. Po bardziej lub mniej zabawnych perypetiach wszystko się dobrze kończy. Pomysłowość Peppina sprowadza się do tego, że odwieczny schemat nafaszerował mnóstwem luźno powiązanych epizodów i podwoił tradycyjne postaci: jest dwóch Pantalonów czyli niedobrych, niemądrych starców, są dwaj amanci, jeden serio i jeden komiczny i odpowiednio się nazywający, Conte Sasa Cicci di Soppressata. Dla siebie autor, antreprener i gwiazdor zawarował rolę Pulcinelli i skupił na niej całe światło.<br>W "Metamorfozach" jest ulicznym muzykusem, ex-aktorem, który artystycznie zmyśla historie o wspaniałych rolach i jeszcze wspanialszych triumfach, które kiedyś odnosił
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego