Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
plastrami na ramieniu. To kampania firmy farmaceutycznej, która tradycyjnymi metodami nie może reklamować nowego produktu, bo plastry są przepisywane na receptę.

Gwiazdy informują, że zamiast pamiętać o antykoncepcji codziennie, wystarczy raz w tygodniu (tak często trzeba zmieniać plaster). Reni Jusis liczy na to, że kampania promująca plastry zmieni stosunek do antykoncepcji w ogóle. Zdaniem prof. Zbigniewa Lwa-Starowicza byłoby to dobre, bo Polacy boją się używać innych środków niż prezerwatywa. Seksuolog zauważa przy tym, że eksponowanie plastrów może być zachęcającym komunikatem dla płci przeciwnej. - Jako informacja "możemy pójść na całość, nie zajdę w ciążę". Feministka Agnieszka Graff jest przekonana, że nie
plastrami na ramieniu. To kampania firmy farmaceutycznej, która tradycyjnymi metodami nie może reklamować nowego produktu, bo plastry są przepisywane na receptę.<br><br>Gwiazdy informują, że zamiast pamiętać o antykoncepcji codziennie, wystarczy raz w tygodniu (tak często trzeba zmieniać plaster). Reni Jusis liczy na to, że kampania promująca plastry zmieni stosunek do antykoncepcji w ogóle. Zdaniem prof. Zbigniewa Lwa-Starowicza byłoby to dobre, bo Polacy boją się używać innych środków niż prezerwatywa. Seksuolog zauważa przy tym, że eksponowanie plastrów może być zachęcającym komunikatem dla płci przeciwnej. - Jako informacja "możemy pójść na całość, nie zajdę w ciążę". Feministka Agnieszka Graff jest przekonana, że nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego