Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
informacji znaczącej.
12.
Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji.
13.
Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia.
14.
Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu.
15.
Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta.
16.
Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie - warto rozbudować formę wypowiedzi. A więc - jeśli naprawdę ma się coś do powiedzenia - należy mówić po prostu. Jeśli nie wiadomo, o czym tak naprawdę mówić - warto koloryzować i pobudzać wyobraźnię odbiorcy.
17.
Zmiany w treści lub formie tekstu
informacji znaczącej. <br>12. <br>Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji. <br>13. <br>Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia. <br>14. <br>Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu. <br>15. <br>Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta. <br>16. <br>Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie - warto rozbudować formę wypowiedzi. A więc - jeśli naprawdę ma się coś do powiedzenia - należy mówić po prostu. Jeśli nie wiadomo, o czym tak naprawdę mówić - warto koloryzować i pobudzać wyobraźnię odbiorcy. <br>17. <br>Zmiany w treści lub formie tekstu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego