Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
znalazła rozwinięcie m.in. w prezentacji: podstawowych operacji jakościowych (podrozdział 1.3), zasad podejścia jakościowego (podrozdział 1.4), możliwości zastosowań kwalitologii (podrozdział 1.5), podstawowych funkcji zarządzania (podrozdział2.2), procesów informacyjno-decyzyjnych i obszarów zarządzania (podrozdział2.3), struktur organizacyjnych (podrozdział 2.4), istoty normalizacji jakości (podrozdział 3.3). Opracowano także autorską koncepcję konwencji terminologicznej, obejmującej główne kategorie jakości (podrozdział 1.2). W ten sposób utworzono podstawy terminologiczne w zarządzaniu jakością. Jednym z założeń w budowaniu tych podstaw było dążenie do zapewnienia harmonii, jednoznaczności i spójności terminów oraz maksymalnie możliwej kompatybilności względem istniejącego już dorobku naukowego oraz silnie utrwalonej i rozpowszechnionej praktyki
znalazła rozwinięcie m.in. w prezentacji: podstawowych operacji jakościowych (podrozdział 1.3), zasad podejścia jakościowego (podrozdział 1.4), możliwości zastosowań kwalitologii (podrozdział 1.5), podstawowych funkcji zarządzania (podrozdział2.2), procesów informacyjno-decyzyjnych i obszarów zarządzania (podrozdział2.3), struktur organizacyjnych (podrozdział 2.4), istoty normalizacji jakości (podrozdział 3.3). Opracowano także autorską koncepcję konwencji terminologicznej, obejmującej główne kategorie jakości (podrozdział 1.2). W ten sposób utworzono podstawy terminologiczne w zarządzaniu jakością. Jednym z założeń w budowaniu tych podstaw było dążenie do zapewnienia harmonii, jednoznaczności i spójności terminów oraz maksymalnie możliwej kompatybilności względem istniejącego już dorobku naukowego oraz silnie utrwalonej i rozpowszechnionej praktyki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego