Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
wymagają od osób z grupy "+"; gdy są to uczniowie, to nauczyciel więcej, i częściej, wymaga (i to trudniejszego do opanowania materiału) od uczniów, których zaliczył do grupy "sukcesu"; badacz poświęca im więcej uwagi i jest wobec nich bardziej "nauczycielski" (chętniej i dokładniej objaśnia, co mają zrobić);

(d) wydajność (ang. output) - badacz osobom z grupy "+" stwarza więcej okazji do "wykazania się", do ujawnienia ich "potencjałów".

Im bardziej warunki badania są wystandaryzowane (eksperyment laboratoryjny, aparaturowa ekspozycja bodźców i taka sama rejestracja odpowiedzi, brak możliwości ingerencji badacza w pracę osoby badanej itp.) i odbiegają od warunków swobodnego badania klinicznego, tym bardziej maleje udział tych
wymagają od osób z grupy "+"; gdy są to uczniowie, to nauczyciel więcej, i częściej, wymaga (i to trudniejszego do opanowania materiału) od uczniów, których zaliczył do grupy "sukcesu"; badacz poświęca im więcej uwagi i jest wobec nich bardziej "nauczycielski" (chętniej i dokładniej objaśnia, co mają zrobić);<br><br>(d) wydajność (ang. output) - badacz osobom z grupy "+" stwarza więcej okazji do "wykazania się", do ujawnienia ich "potencjałów".<br><br> Im bardziej warunki badania są wystandaryzowane (eksperyment laboratoryjny, aparaturowa ekspozycja bodźców i taka sama rejestracja odpowiedzi, brak możliwości ingerencji badacza w pracę osoby badanej itp.) i odbiegają od warunków swobodnego badania klinicznego, tym bardziej maleje udział tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego