Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Ponad pół biliona złotych wydały na reklamę koncerny tłuszczowe

Joanna Solska

Wojna masła z margaryną

Do niedawna najbardziej zażarcie walczyli o miejsce na naszym rynku producenci proszków do prania i podpasek. Teraz batalię toczą wytwórcy margaryny. W ubiegłym roku wydali na reklamę około pół biliona starych złotych! W tym zanosi się na jeszcze więcej. Tylko bardzo oszołomiony urokami "Kamy", "Ramy" czy "Maryny" konsument odniesie wrażenie, że producenci tłuszczów biją się między sobą o to, kto zaoferuje nam "produkt najzdrowszy" i "najbardziej naturalny". Tak naprawdę, jak zwykle, chodzi o pieniądze. Do zarobienia jest kilkanaście bilionów złotych
Ponad pół biliona złotych wydały na reklamę koncerny tłuszczowe&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Joanna Solska&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wojna masła z margaryną&lt;/&gt;<br><br>Do niedawna najbardziej zażarcie walczyli o miejsce na naszym rynku producenci proszków do prania i podpasek. Teraz batalię toczą wytwórcy margaryny. W ubiegłym roku wydali na reklamę około pół biliona starych złotych! W tym zanosi się na jeszcze więcej. Tylko bardzo oszołomiony urokami "Kamy", "Ramy" czy "Maryny" konsument odniesie wrażenie, że producenci tłuszczów biją się między sobą o to, kto zaoferuje nam "produkt najzdrowszy" i "najbardziej naturalny". Tak naprawdę, jak zwykle, chodzi o pieniądze. Do zarobienia jest kilkanaście bilionów złotych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego