Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
BB, to na pewno znasz odpowiedź na to pytanie...".
TVN wymyśliła również inne sposoby zdobycia pieniędzy. Uruchomiono linię podsłuchową, serwis z wiadomościami z domu w Sękocinie, które były wysyłane dwa razy dziennie, oraz tygodnik "Big Brother". W Internecie zorganizowano aukcje przedmiotów związanych z BB. Największą popularnością cieszą się zdjęcia, kurtki, bluzy oraz plecaki, na których jest autograf Piotra Gulczyńskiego. Na aukcji można je kupić za średnio 150 zł. Gulczyńskiego przebił tylko Piotr Lato, z którym kolacja kosztuje aż 450 zł.
Pierwszy raz w telewizji w tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. product placement, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie
BB, to na pewno znasz odpowiedź na to pytanie..."&lt;/&gt;. <br>TVN wymyśliła również inne sposoby zdobycia pieniędzy. Uruchomiono linię podsłuchową, serwis z wiadomościami z domu w Sękocinie, które były wysyłane dwa razy dziennie, oraz tygodnik &lt;name type="tit"&gt;"Big Brother"&lt;/&gt;. W Internecie zorganizowano aukcje przedmiotów związanych z BB. Największą popularnością cieszą się zdjęcia, kurtki, bluzy oraz plecaki, na których jest autograf Piotra Gulczyńskiego. Na aukcji można je kupić za średnio 150 zł. Gulczyńskiego przebił tylko Piotr Lato, z którym kolacja kosztuje aż 450 zł. <br>Pierwszy raz w telewizji w tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. &lt;foreign lang="eng"&gt;product placement&lt;/&gt;, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego