Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zarówno firmy z najwyższej półki, np. Estée Lauder, Shiseido, Lancôme, Clarins, jak i apteczne Vichy czy krajowa Irena Eris. Na Zachodzie dostępna jest pełna linia kosmetyków (łącznie z pomadką, tuszem do rzęs itp.) do męskiego makijażu Jeana Paula Gaultiera, ale w naszym kraju można z niej kupić tylko dwa produkty: brązujący puder do twarzy i preparat rozświetlający. W perfumerii Marionnaud na Nowym Świecie sprzedano zaledwie trzy pudry, ale niewiele lepiej idą też niedocenione rozświetlacze do cery, dyskretnie nadające jej promienności i usuwające oznaki zmęczenia.

Specjaliści od marketingu podkreślają, jak trudnym i wymagającym klientem jest samiec, wstępujący w podwoje sklepu perfumeryjnego. Już
zarówno firmy z najwyższej półki, np. Estée Lauder, Shiseido, Lancôme, Clarins, jak i apteczne Vichy czy krajowa Irena Eris. Na Zachodzie dostępna jest pełna linia kosmetyków (łącznie z pomadką, tuszem do rzęs itp.) do męskiego makijażu Jeana Paula Gaultiera, ale w naszym kraju można z niej kupić tylko dwa produkty: brązujący puder do twarzy i preparat rozświetlający. W perfumerii Marionnaud na Nowym Świecie sprzedano zaledwie trzy pudry, ale niewiele lepiej idą też niedocenione rozświetlacze do cery, dyskretnie nadające jej promienności i usuwające oznaki zmęczenia.<br><br>Specjaliści od marketingu podkreślają, jak trudnym i wymagającym klientem jest samiec, wstępujący w podwoje sklepu perfumeryjnego. Już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego