Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
Madonna nie chciała stać się nową Monroe, nie zamierzała odgrywać słodkiej, głupawej kokietki.
"Mężczyźni przychodzą, mężczyźni odchodzą, nie ma sprawy" - śpiewała w piosence, która zapoczątkowała nowy model kobiety. Madonna jest kolejną po Arecie Franklin, Janis Joplin i Joni Mitchell wykonawczynią, która pomogła dziewczynom wydobyć się z niemal wszechobecnego w popkulturze cienia mężczyzn. Jej propozycja była jednak inna niż jej poprzedniczek: nowa kobieta była bezwzględna, sama decydowała o sobie, nie znała znaczenia zdania "posunęłaś się za daleko", potrafiła być namiętna, ale przede wszystkim miała świadomość władzy, jaką daje jej seksapil, i możliwości, jakie oferuje historia popkultury.
O dziwo, oddziaływaniu Madonny uległy nie
Madonna nie chciała stać się nową Monroe, nie zamierzała odgrywać słodkiej, głupawej kokietki.<br>"Mężczyźni przychodzą, mężczyźni odchodzą, nie ma sprawy" - śpiewała w piosence, która zapoczątkowała nowy model kobiety. Madonna jest kolejną po Arecie Franklin, Janis Joplin i Joni Mitchell wykonawczynią, która pomogła dziewczynom wydobyć się z niemal wszechobecnego w popkulturze cienia mężczyzn. Jej propozycja była jednak inna niż jej poprzedniczek: nowa kobieta była bezwzględna, sama decydowała o sobie, nie znała znaczenia zdania "posunęłaś się za daleko", potrafiła być namiętna, ale przede wszystkim miała świadomość władzy, jaką daje jej seksapil, i możliwości, jakie oferuje historia popkultury.<br>O dziwo, oddziaływaniu Madonny uległy nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego