Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Podczas sesji klubu publicystów morskich prezes Biura wyraził pogląd, że korzystne dla Polski byłoby otwarcie linii promowych ze Szczecina do Ystad. Zdaniem Kargera, równie korzystne byłoby utworzenie połączenia w kierunku wschodniego Bałtyku - ze Szczecina do Kłajpedy. Na trasie potrzebne by były dwa promy do przewozu samochodów. Dzięki temu kierowcy mieliby codzienne rejsy. - Zastanowimy się, czy uda się to zrealizować z udziałem polskiego kapitału, czy też trzeba będzie się porozumieć z armatorem litewskim - powiedział prezes Karger. Przyznał, że o projektach rozmawiał już wstępnie z polskimi armatorami - bez rezultatu. Możliwość zaangażowania się w takie przewozy rozpatrywano z Polską Żeglugą Morską, Euroafryką, Chipolbrokiem (chińsko
Podczas sesji klubu publicystów morskich prezes Biura wyraził pogląd, że korzystne dla Polski byłoby otwarcie linii promowych ze Szczecina do Ystad. Zdaniem Kargera, równie korzystne byłoby utworzenie połączenia w kierunku wschodniego Bałtyku - ze Szczecina do Kłajpedy. Na trasie potrzebne by były dwa promy do przewozu samochodów. Dzięki temu kierowcy mieliby codzienne rejsy. <q>- Zastanowimy się, czy uda się to zrealizować z udziałem polskiego kapitału, czy też trzeba będzie się porozumieć z armatorem litewskim</> - powiedział prezes Karger. Przyznał, że o projektach rozmawiał już wstępnie z polskimi armatorami - bez rezultatu. Możliwość zaangażowania się w takie przewozy rozpatrywano z Polską Żeglugą Morską, Euroafryką, Chipolbrokiem (chińsko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego