Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
96, wielką karierę wśród muzycznych konferansjerów robił termin "muzyka środka". Oznaczać on miał przede wszystkim twórczość o charakterze konfekcyjnym, czyli taką, która ma się podobać przeciętnym konsumentom kultury, nie zaś koneserom awangardy czy zapamiętałym fanom ostrzejszych odmian rocka. Do owej muzyki środka zaliczano zarówno młodą Kasię Kowalską, jak i świętujące come back gwiazdy z lat 70., zarówno zespół De Mono, jak i Ryszarda Rynkowskiego, tak samo Natalię Kukulską, jak i Marylę Rodowicz.
Strategia marketingowa w przypadku gwiazd muzyki środka polegała i polega na upowszechnianiu przekonania, że prezentowany towar jest pierwszorzędnej jakości, a przy tym przeznaczony dla każdego. Jednocześnie wizerunek nowych gwiazd winien
96, wielką karierę wśród muzycznych konferansjerów robił termin "muzyka środka". Oznaczać on miał przede wszystkim twórczość o charakterze konfekcyjnym, czyli taką, która ma się podobać przeciętnym konsumentom kultury, nie zaś koneserom awangardy czy zapamiętałym fanom ostrzejszych odmian rocka. Do owej muzyki środka zaliczano zarówno młodą Kasię Kowalską, jak i świętujące come back gwiazdy z lat 70., zarówno zespół De Mono, jak i Ryszarda Rynkowskiego, tak samo Natalię Kukulską, jak i Marylę Rodowicz.<br>Strategia marketingowa w przypadku gwiazd muzyki środka polegała i polega na upowszechnianiu przekonania, że prezentowany towar jest pierwszorzędnej jakości, a przy tym przeznaczony dla każdego. Jednocześnie wizerunek nowych gwiazd winien
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego