dyskusja<br>j.polski<br>kółko teatralne<br>Uczniowie pracują nad scenariuszem (strategia zarodka)<br>twórcze<br>pogadanka, dyskusja, praktyczna, drama<br>j.polski <br>kółko teatralne<br>Uczniowie tworzą ilustrację muzyczną, dźwiękową i ruchową do poszczególnych sytuacji scenariusza <br>twórcze, ekspresyjne<br>burza mózgów, działanie praktyczne, improwizacja<br>muzyka<br>Uczniowie zgłaszają koncepcje dekoracji i strojów i możliwości ich wykonania (strategia czujności)<br>twórcze, praktyczne<br>praca w grupach<br>Plastyka<br>technika<br>Uczniowie wykonują dekoracje, stroje<br>praktyczne<br>praca w grupach<br>Plastyka<br>technika<br>Uczniowie biorą udział w próbach przedstawienia<br>twórcze, ekspresyjne, praktyczne<br>gra dydaktyczna<br>kółko teatralne<br>EWALUACJA<br>Przedmiotem ewaluacji jest przedstawienie "Drzewo" zorganizowane przez klasę w "Dniu Ziemi". Ocenie podlegają wszystkie elementy przedstawienia: przygotowanie scenariusza z