Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jej przyroście do 2000r. W tej grupie krajów najbardziej atrakcyjnie, jako rynki zbytu, prezentują się Włochy, Francja i Niemcy. Hiszpania znajduje się w tej grupie na pozycji średniej.
Tendencje rozwoju demograficznego krajów Unii Europejskiej na tle innych regionów świata ukazuje tabl.11.
Na rynku Unii Europejskiej można zaobserwować pewne tendencje demograficzne: wzrost udziału kobiet aktywnych zawodowo, zwiększanie się udziału jednoosobowych gospodarstw domowych i wzrost liczby ludzi starszych.
Obecną strukturę wiekową ludności w największych liczebnie krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl.12.
Z zaprezentowanych danych wynika wyraźnie, że przedsiębiorstwa, których docelowym segmentem rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na
jej przyroście do 2000r. W tej grupie krajów najbardziej atrakcyjnie, jako rynki zbytu, prezentują się Włochy, Francja i Niemcy. Hiszpania znajduje się w tej grupie na pozycji średniej.<br>Tendencje rozwoju demograficznego krajów Unii Europejskiej na tle innych regionów świata ukazuje tabl.11.<br>Na rynku Unii Europejskiej można zaobserwować pewne tendencje demograficzne: wzrost udziału kobiet aktywnych zawodowo, zwiększanie się udziału jednoosobowych gospodarstw domowych i wzrost liczby ludzi starszych.<br>Obecną strukturę wiekową ludności w największych liczebnie krajach Unii Europejskiej przedstawia tabl.12.<br>Z zaprezentowanych danych wynika wyraźnie, że przedsiębiorstwa, których docelowym segmentem rynkowym są dzieci i młodzież, mają większe szanse i okazje na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego