Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1998
BPH SA, WBK SA).
Równocześnie akcjonariusze mają na polskim rynku finansowym uznaną pozycję, która została wypracowana przez lata doświadczeń z ogromną liczbą klientów. Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA ma milion klientów, Wielkopolski Bank Kredytowy SA - ponad 900 tysięcy. Bank Przemysłowo-Handlowy SA - ponad 1,2 mln klientów detalicznych.
Akcjonariusze chcą umacniać swoją pozycję na rynku w długoterminowej perspektywie, co gwarantuje klientom solidność w ich działaniu i chęć zapewnienia członkom Otwartego Funduszu Emerytalnego Commercial Union nie tylko godziwej emerytury w przyszłości, ale także już dziś poczucia bezpieczeństwa wynikającego ze świadomości, że ich pieniądze są dobrze ulokowane.
* Część składki członka
BPH SA, WBK SA).<br>Równocześnie akcjonariusze mają na polskim rynku finansowym uznaną pozycję, która została wypracowana przez lata doświadczeń z ogromną liczbą klientów. Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA ma milion klientów, Wielkopolski Bank Kredytowy SA - ponad 900 tysięcy. Bank Przemysłowo-Handlowy SA - ponad 1,2 mln klientów detalicznych.<br>Akcjonariusze chcą umacniać swoją pozycję na rynku w długoterminowej perspektywie, co gwarantuje klientom solidność w ich działaniu i chęć zapewnienia członkom Otwartego Funduszu Emerytalnego Commercial Union nie tylko godziwej emerytury w przyszłości, ale także już dziś poczucia bezpieczeństwa wynikającego ze świadomości, że ich pieniądze są dobrze ulokowane.<br>* Część składki członka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego