Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika.
Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i sprawdzić czy znaki na kole zamachowym i na obudowie pokrywają się. Jeżeli nie, naciąć nowe znaki.
Wyładowanie iskrowe na świecy zapłonowej następuje, gdy tylko styki zaczynają się rozwierać i dokładne ustalenie tego położenia jest bardzo ważne. Nie można tego
i drugi, na przeciwko niego, na obudowie silnika. Od znaku na kole zamachowym trzeba teraz - w kierunku jego obrotów odmierzyć kąt podany w instrukcji obsługi i znów zrobić znak. Zapłon powinien następować gdy znak ten będzie na przeciwko znaku na obudowie silnika. <br>Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i sprawdzić czy znaki na kole zamachowym i na obudowie pokrywają się. Jeżeli nie, naciąć nowe znaki. <br>Wyładowanie iskrowe na świecy zapłonowej następuje, gdy tylko styki zaczynają się rozwierać i dokładne ustalenie tego położenia jest bardzo ważne. Nie można tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego