Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów.
Warto przez chwilę zastanowić się nad niektórymi z nich. Brak właściwego rozplanowania pracy w czasie jest sprzeczny z ideą reklamy. Nawet najlepiej zbudowana wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia, dotrzeć z komunikatem we właściwym czasie. Spóźnienia rozbijają też spójność współpracy między poszczególnymi działami agencji reklamowej. Praca na wczoraj? Nigdy nie pracujemy na wczoraj...
Ukryta koncepcja osobowości klienta polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi
z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów. <br>Warto przez chwilę zastanowić się nad niektórymi z nich. Brak właściwego rozplanowania pracy w czasie jest sprzeczny z ideą reklamy. Nawet najlepiej zbudowana wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia, dotrzeć z komunikatem we właściwym czasie. Spóźnienia rozbijają też spójność współpracy między poszczególnymi działami agencji reklamowej. Praca na wczoraj? Nigdy nie pracujemy na wczoraj... <br>Ukryta koncepcja osobowości klienta polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego