Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1998
50 Kultura języka w powojennej Polsce- prof. dr Halina Satkiewicz, - prof. dr Andrzej Markowski
10.50 -11.10 Norma wzorcowa - dr Anna Cegieła
11.10 -11.30 Etyka słowa - prof. dr Jadwiga Puzynina, - doc. dr hab. Anna Pajdzińska
11.30 -11.50 Prawna ochrona języka - prof. dr Walery Pisarek, - doc. dr hab. Jolanta Rokoszowa
12.00 -13.00 Dyskusja
15.00 -18.30 Sesja popołudniowa
15.00 -15.20 Polszczyzna naszej prasy - dr Grażyna Majkowska
15.20 -15.40 Praca nad poprawnością i kulturą języka w radiu i telewizji- prof. dr Jerzy Podracki, - red. Maja Dolacka
15.40 -16.00 Język reklam
50 Kultura języka w powojennej Polsce- prof. dr Halina Satkiewicz, - prof. dr Andrzej Markowski<br>10.50 -11.10 Norma wzorcowa - dr Anna Cegieła<br>11.10 -11.30 Etyka słowa - prof. dr Jadwiga Puzynina, - doc. dr hab. Anna Pajdzińska<br>11.30 -11.50 Prawna ochrona języka - prof. dr Walery Pisarek, - doc. dr hab. Jolanta Rokoszowa<br>12.00 -13.00 Dyskusja<br>15.00 -18.30 Sesja popołudniowa<br>15.00 -15.20 Polszczyzna naszej prasy - dr Grażyna Majkowska<br>15.20 -15.40 Praca nad poprawnością i kulturą języka w radiu i telewizji- prof. dr Jerzy Podracki, - red. Maja Dolacka<br>15.40 -16.00 Język reklam
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego