Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 13.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
materiału z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej ekspertyzy przeprowadzonej przez Instytut Pojazdów Szynowych z Poznania. Od października mieszkańcy budynków w al. Niepodległości skarżą się na swoiste trzęsienie ziemi. "Życie Warszawy" dowiedziało się, jakie są wstępne ustalenia ekspertów od mechaniki pociągów, którzy wykonali pomiary dynamiczne wagonów. Okazuje się, że drgania wynikają "ze struktury i geometrii zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym
materiału z którego zostały zbudowane koła" wagonów wyprodukowanych przez chorzowski Alstom - wynika ze wstępnej ekspertyzy przeprowadzonej przez Instytut Pojazdów Szynowych z Poznania. Od października mieszkańcy budynków w al. Niepodległości skarżą się na swoiste trzęsienie ziemi. "Życie Warszawy" dowiedziało się, jakie są wstępne ustalenia ekspertów od mechaniki pociągów, którzy wykonali pomiary dynamiczne wagonów. Okazuje się, że drgania wynikają "ze struktury i geometrii zestawu kołowego". Materiał, z którego zostały wykonane koła, jest nieodpowiedni do konstrukcji wagonu i nie dostosowany do podwozia wagonu - dowiadujemy się nieoficjalnie. Rzecznik warszawskiego Metra Teresa Kuźmińska: - Nie ma jeszcze końcowych ekspertyz. Opinie poznańskiego Instytutu przekazaliśmy producentowi, który w tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego