Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywacja do przywrócenia stanu równowagi. Związane jest to z napięciem emocjonalnym. Zaangażowanie, w kontekście założeń koncepcji Festingera, wiąże się z próbami redukcji dysonansu przez podmiot. Zaangażowanie jest z jednej strony skutkiem rozbieżności powodującej dysonans, z drugiej zaś procesem motywacyjnym, ukierunkowującym zachowanie na osiągnięcie stanu równowagi. W konsekwencji tego faktu, redukcja dysonansu może polegać na unikaniu stanu zaangażowania przez podmiot od początku pojawiania się niezgodności. Za podstawowe sposoby redukowania dysonansu Festinger określa zmianę jednego z elementów pozostających w dysonansie lub dołączeniu trzeciego elementu do elementów znajdujących się w stanie dysonansu.

OBRAZ
Konieczność silnego oddziaływania komunikatu reklamowego determinuje ścisłą współzależność obrazowego oraz werbalnego
motywacja do przywrócenia stanu równowagi. Związane jest to z napięciem emocjonalnym. Zaangażowanie, w kontekście założeń koncepcji Festingera, wiąże się z próbami redukcji dysonansu przez podmiot. Zaangażowanie jest z jednej strony skutkiem rozbieżności powodującej dysonans, z drugiej zaś procesem motywacyjnym, ukierunkowującym zachowanie na osiągnięcie stanu równowagi. W konsekwencji tego faktu, redukcja dysonansu może polegać na unikaniu stanu zaangażowania przez podmiot od początku pojawiania się niezgodności. Za podstawowe sposoby redukowania dysonansu Festinger określa zmianę jednego z elementów pozostających w dysonansie lub dołączeniu trzeciego elementu do elementów znajdujących się w stanie dysonansu. <br>&lt;page nr=60&gt;<br>&lt;tit&gt;OBRAZ&lt;/&gt;<br>Konieczność silnego oddziaływania komunikatu reklamowego determinuje ścisłą współzależność obrazowego oraz werbalnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego