Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją do wzrostu natężenia postawy wobec obiektu. Poziom zaangażowania determinuje też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia
komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją do wzrostu natężenia postawy wobec obiektu. Poziom zaangażowania determinuje też ilość argumentów tworzących treść wiadomości, które mogą być efektywnie przetwarzane. W wypadku ograniczonej pojemności informacyjnej, komunikatów reklamowych oraz zakłóceń odbioru przekazu zależność ta pozwala przewidywać straty informacji w razie zbyt niskiego poziomu zaangażowania. Wpływ zaangażowania na jakość oraz intensywność przetwarzania informacji kodowanych w przekazie reklamowym wiąże się z poziomem przetwarzania oraz interpretacją określonych cech informacji. Wysoki poziom zaangażowania umożliwia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego