Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest praktycznie możliwy do wykorzystania we wszystkich formach reklamy. Jednak środki wymagające realnej manipulacji czasem oraz cechami sytuacji przenosi jedynie zapis filmowy. Decydując się na nadanie strategii ostrych cech perswazyjnch warto rozważyć dwie powyższe sytuacje. W innym przypadku spowoduje to naruszenie przebiegu komunikacji. Istotne jest też, czy daną technikę można efektywnie utrwalić w określonym nośniku informacji. Techniki wpływu społecznego, określane często mianem socjotechnik, są w literaturze powszechnie opisywane. Z reguły skupiają się jednak wyłącznie na motywacyjnym i semantycznym poziomie komunikacji. W przypadku reklamy uzupełniane są ponadto środkami, które trudno klasyfikować w sposób jednoznaczny jako perswazyjne. Są one w pewnym stopniu cechą
jest praktycznie możliwy do wykorzystania we wszystkich formach reklamy. Jednak środki wymagające realnej manipulacji czasem oraz cechami sytuacji przenosi jedynie zapis filmowy. Decydując się na nadanie strategii ostrych cech perswazyjnch warto rozważyć dwie powyższe sytuacje. W innym przypadku spowoduje to naruszenie przebiegu komunikacji. Istotne jest też, czy daną technikę można efektywnie utrwalić w określonym nośniku informacji. Techniki wpływu społecznego, określane często mianem socjotechnik, są w literaturze powszechnie opisywane. Z reguły skupiają się jednak wyłącznie na motywacyjnym i semantycznym poziomie komunikacji. W przypadku reklamy uzupełniane są ponadto środkami, które trudno klasyfikować w sposób jednoznaczny jako perswazyjne. Są one w pewnym stopniu cechą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego