Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
decyzja komisji jest zatwierdzana przez Federalny Urząd ds. Ochrony środowiska. Producent występujący o nadanie znaku ponosi związane z tym koszty, naliczane proporcjonalnie do wielkości sprzedaży tych produktów.
System niemiecki jest oceniany jako zbyt mało wymagający, ponieważ odnosi się tylko do samych produktów, a nie uwzględnia procesu technologicznego.
Liczbę nadawanych oznakowań ekologicznych w Niemczech ukazuje rys.7. Jak widać, liczba przyznanych znaków rośnie wyraźnie, ten wzrost jest szczególnie szybki od 1986r.
Od czasu wprowadzenia znaku "Błękitny Anioł" w Niemczech, jak również w innych krajach, zaczęto stosować podobne systemy oznakowań. Powstały one prawie we wszystkich krajach ówczesnej EWG oraz w USA, Kanadzie i
decyzja komisji jest zatwierdzana przez Federalny Urząd ds. Ochrony środowiska. Producent występujący o nadanie znaku ponosi związane z tym koszty, naliczane proporcjonalnie do wielkości sprzedaży tych produktów.<br>System niemiecki jest oceniany jako zbyt mało wymagający, ponieważ odnosi się tylko do samych produktów, a nie uwzględnia procesu technologicznego.<br>Liczbę nadawanych oznakowań ekologicznych w Niemczech ukazuje rys.7. Jak widać, liczba przyznanych znaków rośnie wyraźnie, ten wzrost jest szczególnie szybki od 1986r.<br>Od czasu wprowadzenia znaku "Błękitny Anioł" w Niemczech, jak również w innych krajach, zaczęto stosować podobne systemy oznakowań. Powstały one prawie we wszystkich krajach ówczesnej EWG oraz w USA, Kanadzie i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego