Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm bardziej zaawansowanych technicznie staje się korzystniejsza.
W miarę ujednolicania standardów jakościowych produkcja takich wyrobów staje się bardziej opłacalna ekonomicznie. Pojawiają się w coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr
Dla przedsiębiorstw istotne jest to, na jakim poziomie będą ustalone standardy jakościowe, czy na poziomie łagodniejszych norm, czy za podstawę będą służyć normy ostrzejsze. Ponieważ jest realizowane to drugie rozwiązanie, pozycja firm bardziej zaawansowanych technicznie staje się korzystniejsza.<br>W miarę ujednolicania standardów jakościowych produkcja takich wyrobów staje się bardziej opłacalna ekonomicznie. Pojawiają się w coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego