Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
popularność. I choć większość internetowych produkcji nie przebije dobrej radiowej audycji, konwencjonalne radio nie lekceważy potencjału nowego medium. Amerykański gigant radiowy Clear Channel, mający 1200 stacji w USA, w maju zacznie tworzyć podcasty z wybranymi audycjami i koncertami. Chce w ten sposób przyciągnąć słuchaczy do lokalnych stacji. Kanadyjskie radio CBC eksperymentuje z technologią MP3.
Polskie Radio Bis, rozgłośnia młodzieżowa, również stawia na interaktywność. - Te stacje, które nie przystosują się do nowych technologii, wypadną z gry - przekonuje Paweł Sito. - Jeśli radio będzie nadal grać taką muzykę, która decyzją wytwórni płytowych ma być modna, to młody słuchacz przerzuci się z radia na swoje
popularność. I choć większość internetowych produkcji nie przebije dobrej radiowej audycji, konwencjonalne radio nie lekceważy potencjału nowego medium. Amerykański gigant radiowy Clear Channel, mający 1200 stacji w USA, w maju zacznie tworzyć podcasty z wybranymi audycjami i koncertami. Chce w ten sposób przyciągnąć słuchaczy do lokalnych stacji. Kanadyjskie radio CBC eksperymentuje z technologią MP3. <br>Polskie Radio Bis, rozgłośnia młodzieżowa, również stawia na interaktywność. - Te stacje, które nie przystosują się do nowych technologii, wypadną z gry - przekonuje Paweł Sito. - Jeśli radio będzie nadal grać taką muzykę, która decyzją wytwórni płytowych ma być modna, to młody słuchacz przerzuci się z radia na swoje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego