Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w Warszawie, gdzie zresztą sprzedaje się najwięcej tego typu wyrobów. - Polski klient robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).
Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble
w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w Warszawie, gdzie zresztą sprzedaje się najwięcej tego typu wyrobów. - Polski klient robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).<br>Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego