Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of the life.
Wartość powstała w wyniku częstości, intensywności oraz wysokiego prawdopodobieństwa docierania określonej informacji wynika z zależności między oceną o charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli tylko sekwencja nie ma silnego negatywnego ładunku emocjonalnego. Jeśli jej ocena jest przynajmniej neutralna, resztę załatwi intensywność ekspozycji. Ponieważ ocena będzie jednak tworzyć się głównie na podstawie intensywności docierania informacji - potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż
w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of the life. <br>Wartość powstała w wyniku częstości, intensywności oraz wysokiego prawdopodobieństwa docierania określonej informacji wynika z zależności między oceną o charakterze emocjonalnym, a dostępnością informacji. W pracy nad scenariuszem można po prostu zrezygnować z korekt, jeśli tylko sekwencja nie ma silnego negatywnego ładunku emocjonalnego. Jeśli jej ocena jest przynajmniej neutralna, resztę załatwi intensywność ekspozycji. Ponieważ ocena będzie jednak tworzyć się głównie na podstawie intensywności docierania informacji - potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego