Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odpowiadająca jej organizacja na poziomie cech przestrzennych i fizycznych, określana jest na podstawie reguł reprezentatywnych dla danego medium oraz reguł spełniających kryteria optymalnego poziomu podobieństwa i różnicy wobec przekazów reklamowych odnoszących się do danej klasy produktów. Jej efektywność może być zwiększona przez uwzględnienie uwarunkowań percepcji komunikatu o charakterze neuropsychologicznym oraz emocjonalnym.
KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH
Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie w odniesieniu do ich komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej
odpowiadająca jej organizacja na poziomie cech przestrzennych i fizycznych, określana jest na podstawie reguł reprezentatywnych dla danego medium oraz reguł spełniających kryteria optymalnego poziomu podobieństwa i różnicy wobec przekazów reklamowych odnoszących się do danej klasy produktów. Jej efektywność może być zwiększona przez uwzględnienie uwarunkowań percepcji komunikatu o charakterze neuropsychologicznym oraz emocjonalnym. <br>&lt;tit&gt;KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH&lt;/&gt;<br>Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie w odniesieniu do ich komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego