Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z intencją nadawcy.
5, idealny proces komunikacji powinien dążyć do wyrównania ilości informacji między nadawcą a odbiorcą.
6, nadawanie wiadomości powinno być interpretowane w kategoriach motywów i postaw nadawcy wobec odbiorcy przekazu i/lub desygnatów przekazu.
Mimo iż wiele z aktów komunikowania się, które podejmujemy, służy samemu kontaktowi i jego emocjonalnym następstwom, w klasycznym przypadku komunikacja wymaga istnienia powodu, dla którego osoby biorące w niej udział, decydują się na wymianę informacji. Samo istnienie motywu nie jest wystarczające, ponieważ w przypadku zbyt dużej różnicy stanowisk, doświadczeń lub początkowej wiedzy na temat problemu, przebieg porozumiewania się nie będzie miał charakteru wyjaśniającego. W wyniku
z intencją nadawcy. <br>5, idealny proces komunikacji powinien dążyć do wyrównania ilości informacji między nadawcą a odbiorcą. <br>6, nadawanie wiadomości powinno być interpretowane w kategoriach motywów i postaw nadawcy wobec odbiorcy przekazu i/lub desygnatów przekazu. <br>Mimo iż wiele z aktów komunikowania się, które podejmujemy, służy samemu kontaktowi i jego emocjonalnym następstwom, w klasycznym przypadku komunikacja wymaga istnienia powodu, dla którego osoby biorące w niej udział, decydują się na wymianę informacji. Samo istnienie motywu nie jest wystarczające, ponieważ w przypadku zbyt dużej różnicy stanowisk, doświadczeń lub początkowej wiedzy na temat problemu, przebieg porozumiewania się nie będzie miał charakteru wyjaśniającego. W wyniku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego