Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
budżetu centralnego wyciągnąć jak najwięcej, na razie nie przynoszą pozytywnego skutku. Tymczasem, według specjalistów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, jeżeli kolejny raz alarmistyczne sygnały zostaną zlekceważone, lepiej nie myśleć jak będą wyglądały warszawskie drogi za 5-7 lat. O ile do tego czasu przetrwają. Kto jest odpowiedzialny za zlekceważenie wyników fachowych badań technicznych? ZDM w latach 1997-1999 występował do zarządu miasta o przyznanie pieniędzy na rozpoczęcie programu poprawy stanu wiaduktów w Warszawie. Jednak pukanie do samorządowych drzwi wymiernych efektów nie dało. Przedstawiciele zarządu Warszawy uważali i uważają, że pieniądze na naprawy, o których mowa w raporcie ZDM, powinien przekazać w
budżetu centralnego wyciągnąć jak najwięcej, na razie nie przynoszą pozytywnego skutku. Tymczasem, według specjalistów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, jeżeli kolejny raz alarmistyczne sygnały zostaną zlekceważone, lepiej nie myśleć jak będą wyglądały warszawskie drogi za 5-7 lat. O ile do tego czasu przetrwają. Kto jest odpowiedzialny za zlekceważenie wyników fachowych badań technicznych? ZDM w latach 1997-1999 występował do zarządu miasta o przyznanie pieniędzy na rozpoczęcie programu poprawy stanu wiaduktów w Warszawie. Jednak pukanie do samorządowych drzwi wymiernych efektów nie dało. Przedstawiciele zarządu Warszawy uważali i uważają, że pieniądze na naprawy, o których mowa w raporcie ZDM, powinien przekazać w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego