Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
GPS
Sygnał emitowany przez satelity GPS ma postać fali nośnej, kodowanej fazowo sygnałami:
- informacyjnym, o prędkości 50 bitów na sekundę,
- pseudolosowym kodem C-A, taktowanym częstotliwością 1,023 MHz,
- pseudolosowym kodem P, taktowanym częstotliwością 10,23 MHz,
- pseudolosowym kodem Y, taktowanym częstotliwością ok. 0,5 Hz.
Wszystkie sygnały taktujące i fala nośna tworzone są z wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń
GPS&lt;/&gt;<br>Sygnał emitowany przez satelity GPS ma postać fali nośnej, kodowanej fazowo sygnałami: <br>- informacyjnym, o prędkości 50 bitów na sekundę, <br>- pseudolosowym kodem C-A, taktowanym częstotliwością 1,023 MHz, <br>- pseudolosowym kodem P, taktowanym częstotliwością 10,23 MHz, <br>- pseudolosowym kodem Y, taktowanym częstotliwością ok. 0,5 Hz. <br>Wszystkie sygnały taktujące i fala nośna tworzone są z wykorzystaniem tego samego sygnału częstotliwości wzorcowej. Częstotliwości fal nośnych oznaczanych symbolami L1 i L2 wynoszą odpowiednio 1575,42 i 1227,60 MHz. Sygnał nadawany na częstotliwości L2 nie jest modulowany kodem C-A. Kod Y jest nadawany przy włączonym systemie zapobiegania intencjonalnym próbom zakłócenia pracy urządzeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego