Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.
Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to
krajach Unii Europejskiej i, jak to się określa, "posiwianie społeczeństwa" tych krajów będzie miało istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, prowadzących tam swoje działania gospodarcze. Spowoduje to zapewne zmiany struktury spożycia i popytu na różne grupy produktów. Ocenia się, że wzrośnie popyt na różnego rodzaju produkty, nabywane przez osoby starsze, m.in. farmaceutyki i produkty turystyczne.<br>Uwzględniając jednak te cechy demograficzne ludności w krajach Unii Europejskiej, trzeba przeprowadzać dokładne badania zachowania się na rynku ludzi starszych. Różne analizy wykazały, że wielu przedstawicieli starszego pokolenia nie odpowiada stereotypowi słabych, staromodnych altruistów. Ponad 70% obecnych pięćdziesięcio- i sześćdziesięciolatków uważa się za "bardzo aktywnych". Są to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego