Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
trakcie odbioru mediów, umożliwiająca zwykłym ludziom odnajdywanie mediów stosownie do ich potrzeb, właściwego odczytywania treści przekazów, itd. Na podstawie tej wiedzy tworzą się gusta i opinie, które z kolei silnie wpływają na same media oraz określają zarówno kierunki, jak i granice wpływu mediów (na przykład ujawniają różnice między rzeczywistością a fikcją, uczą czytania między wierszami, uświadamiania sobie celów perswazyjnych reklamy i propagandy).
Niniejsza książka uwzględnia jedynie dwa pierwsze rodzaje teorii, choć dwa pozostałe nie są całkowicie pominięte. Społeczne definicje, jakie przypisuje się mediom nie są dziełem teoretyków i prawników, ale wynikają z kumulacji obserwacji i praktyk w życiu społecznym.
POZIOMY KOMUNIKOWANIA
trakcie odbioru mediów, umożliwiająca zwykłym ludziom odnajdywanie mediów stosownie do ich potrzeb, właściwego odczytywania treści przekazów, itd. Na podstawie tej wiedzy tworzą się gusta i opinie, które z kolei silnie wpływają na same media oraz określają zarówno kierunki, jak i granice wpływu mediów (na przykład ujawniają różnice między rzeczywistością a fikcją, uczą czytania między wierszami, uświadamiania sobie celów perswazyjnych reklamy i propagandy). <br>Niniejsza książka uwzględnia jedynie dwa pierwsze rodzaje teorii, choć dwa pozostałe nie są całkowicie pominięte. Społeczne definicje, jakie przypisuje się mediom nie są dziełem teoretyków i prawników, ale wynikają z kumulacji obserwacji i praktyk w życiu społecznym.&lt;/&gt;<br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;POZIOMY KOMUNIKOWANIA
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego