Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 10.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
byłoby to wbrew interesowi firmy, ponieważ niezadowoleni pracownicy nie będą mili i życzliwie nastawieni do klienta. Można zmusić kasjerkę, aby uśmiechała się do klientów, ale czy kogoś taki uśmiech przekona?
Można dyscyplinować pracowników nakazami, ale to krótkowzroczna strategia. Zaniedbywanie personelu to podcinanie gałęzi, na której się siedzi. A może pracownicy godzą się na złe warunki pracy z obawy przed jej utratą, trudnościami ze znalezieniem nowej i wcale nie trzeba straszyć zwolnieniem?
Pracodawcom nie zależy na zwalnianiu zatrudnionych już ludzi. Każdy z pracowników przez kilka miesięcy po zatrudnieniu uczy się pracy, którą ma wykonywać, np. charakterystyki serów, aby umieć odpowiedzieć na pytania klientów
byłoby to wbrew interesowi firmy, ponieważ niezadowoleni pracownicy nie będą mili i życzliwie nastawieni do klienta. Można zmusić kasjerkę, aby uśmiechała się do klientów, ale czy kogoś taki uśmiech przekona? <br>Można dyscyplinować pracowników nakazami, ale to krótkowzroczna strategia. Zaniedbywanie personelu to podcinanie gałęzi, na której się siedzi. A może pracownicy godzą się na złe warunki pracy z obawy przed jej utratą, trudnościami ze znalezieniem nowej i wcale nie trzeba straszyć zwolnieniem? <br>Pracodawcom nie zależy na zwalnianiu zatrudnionych już ludzi. Każdy z pracowników przez kilka miesięcy po zatrudnieniu uczy się pracy, którą ma wykonywać, np. charakterystyki serów, aby umieć odpowiedzieć na pytania klientów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego