Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.
Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head, Gilette, części odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.
Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić
Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust); nie wpływałoby to korzystnie na image tych samochodów.<br>Obecnie przedsiębiorstwa działające na rynku międzynarodowym stosują różnego rodzaju zróżnicowania marki w odniesieniu do poszczególnych jej elementów. Marka produktu często bowiem składa się z dwóch elementów: części identyfikującej produkt z jego producentem - np. Volkswagen, Ford, Pollena, Head, Gilette, części odnoszącej się do konkretnego typu/modelu produktu - np. Volkswagen - Golf, Rabbit; Pollena - 2000, Rex; Ford - Mondeo, Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.<br>Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego