Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Sony jako producent sprzętu elektronicznego, który swego czasu zrewolucjonizował rynek muzyczny wprowadzając słynnego walkmana, i tym razem nie zamierzał oddać pola innym, choćby wbrew interesom własnych wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż, ignorując rewolucję technologiczną, trwać w inercji i bezsilnie obserwować systematyczny
Sony jako producent sprzętu elektronicznego, który swego czasu zrewolucjonizował rynek muzyczny wprowadzając słynnego walkmana, i tym razem nie zamierzał oddać pola innym, choćby wbrew interesom własnych wydawnictw płytowych. W 2001 r. światowa fonografia znajdowała się już w stanie kryzysu, a szefowie centrali Sony Music głośno narzekali na Napstera i inne internetowe witryny muzyczne udostępniające pliki za cenę o wiele niższą od ceny płyt CD. Sprzedaż odtwarzaczy MP3 z pewnością ów kryzys pogłębiała, aliści stanowiła logiczny efekt rozeznania, wedle którego bardziej opłaca się inwestować w nowe technologie sprzętu elektronicznego doby Internetu niż, ignorując rewolucję technologiczną, trwać w inercji i bezsilnie obserwować systematyczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego