Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
konwencjonalnych, jak wyrzucenie ze szkoły czy przeniesienie do innej. Wychowawcy sięgają po nie rzadko, starając się za wszelką cenę uniknąć jasnego uzasadnienia własnych poczynań.

Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji jak choćby oskarżenie o mobbing, które pod adresem ucznia Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy sformułowała jego nauczycielka. Chłopiec zachowywał się prowokacyjnie, jadł na lekcjach, nie uważał itd. Po rozmowie z ojcem sytuacja się zmieniła, ale - jak twierdzi nauczycielka - teraz "wykańczał ją psychicznie i nie powinien dostać dyplomu szkoły". Z kolei dyrektor liceum w Białej Podlaskiej nakłaniał uczniów do bojkotu krnąbrnej koleżanki, aby w ten sposób zmusić ją do odejścia.

Te przykłady pokazują
konwencjonalnych, jak wyrzucenie ze szkoły czy przeniesienie do innej. Wychowawcy sięgają po nie rzadko, starając się za wszelką cenę uniknąć jasnego uzasadnienia własnych poczynań. <br><br>Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji jak choćby oskarżenie o mobbing, które pod adresem ucznia Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy sformułowała jego nauczycielka. Chłopiec zachowywał się prowokacyjnie, jadł na lekcjach, nie uważał itd. Po rozmowie z ojcem sytuacja się zmieniła, ale - jak twierdzi nauczycielka - teraz "wykańczał ją psychicznie i nie powinien dostać dyplomu szkoły". Z kolei dyrektor liceum w Białej Podlaskiej nakłaniał uczniów do bojkotu krnąbrnej koleżanki, aby w ten sposób zmusić ją do odejścia. <br><br>Te przykłady pokazują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego