Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
gorszą. Korekty są wtedy dokładniejsze. Głośne czytanie pozwala też sprawdzić formalne cechy tekstu. Gdyby krtań pozwalała autorowi na głośne "naczytanie" tej książki, a pamięć na kontrolowanie całości jej tekstu, życie czytelnika stałoby się znacznie prostsze. Niezależnie od konstrukcji testu określającej jego zawartość merytoryczną, która wynika z pola preferencji grupy docelowej, jak i założeń kampanii związanych z kreowaniem określonych motywów, niezwykle istotnym czynnikiem dla budowy warstwy tekstowej jest jej zapis na poziomie dyskursu.
Problemy narracji oraz konstrukcji dramaturgicznej są niezwykle obszernym zagadnieniem, nawet w przypadku tak krótkiej wiadomości, jaką jest komunikat reklamowy. Niemniej dla podstawowych celów praktycznych dają się one skupić wokół liniowego
gorszą. Korekty są wtedy dokładniejsze. Głośne czytanie pozwala też sprawdzić formalne cechy tekstu. Gdyby krtań pozwalała autorowi na głośne "naczytanie" tej książki, a pamięć na kontrolowanie całości jej tekstu, życie czytelnika stałoby się znacznie prostsze. Niezależnie od konstrukcji testu określającej jego zawartość merytoryczną, która wynika z pola preferencji grupy docelowej, jak i założeń kampanii związanych z kreowaniem określonych motywów, niezwykle istotnym czynnikiem dla budowy warstwy tekstowej jest jej zapis na poziomie dyskursu. <br>Problemy narracji oraz konstrukcji dramaturgicznej są niezwykle obszernym zagadnieniem, nawet w przypadku tak krótkiej wiadomości, jaką jest komunikat reklamowy. Niemniej dla podstawowych celów praktycznych dają się one skupić wokół liniowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego