Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
Dobre miejsce, żeby "wyskoczyć ze znajomymi na pizzę lub makaron". "wiele osób zamawia dania na wynos", bo "jest mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".
DELICJA

"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna
Dobre miejsce, żeby "wyskoczyć ze znajomymi na pizzę lub makaron". "wiele osób zamawia dania na wynos", bo "jest mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".<br>DELICJA<br>&lt;gap&gt;<br>"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego