Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
dobrej jakości produkty
06 duży parking
07 godziny otwarcia
08 łatwy dojazd
09 miła atmosfera
10 niskie ceny
11 nowoczesny sklep
12 szeroki asortyment
13 inne zalety
14 nie ma innych sklepów w pobliżu

21. Jak daleko jest z domu do sklepu, w którym robi Pan(i) największe zakupy? (tylko jedna odpowiedź)
1 mniej niż 500m
2 0,5 - 1 km
3 1-2 km
4 2 - 4 km
5 4-7 km
6 powyżej 7 km

22. Czy otrzymuje Pan(i) gazetki reklamujące supermakety do domu?
1 tak 9 nie

23. Proszę zaznaczyć ile wydaje się tygodniowo w Pana(i
dobrej jakości produkty <br>06 duży parking<br>07 godziny otwarcia<br>08 łatwy dojazd<br>09 miła atmosfera<br>10 niskie ceny<br>11 nowoczesny sklep <br>12 szeroki asortyment <br>13 inne zalety <br>14 nie ma innych sklepów w pobliżu<br><br>21. Jak daleko jest z domu do sklepu, w którym robi Pan(i) największe zakupy? (tylko jedna odpowiedź)<br>1 mniej niż 500m <br>2 0,5 - 1 km <br>3 1-2 km <br>4 2 - 4 km<br>5 4-7 km <br>6 powyżej 7 km <br><br>22. Czy otrzymuje Pan(i) gazetki reklamujące supermakety do domu?<br>1 tak 9 nie<br><br>23. Proszę zaznaczyć ile wydaje się tygodniowo w Pana(i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego