Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 12.04 (9)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
1. Przed ekrany najwięcej widzów przyciągnęła reklama Knorra nadana przy zawodach narciarskich w Val di Fiemme. Obejrzało ją 11,5 miliona widzów. Dla porównania najpopularniejszy serial, czyli "M jak miłość", ogląda około 9,5 mln widzów. Drugie i trzecie miejsce w rankingu reklam zajęły spoty Winiar i Volkswagena, które obejrzało jednorazowo około 11,4 miliona osób. Czwarte miejsce również należało do reklamy samochodowej. 9 marca reklamę Peugeota obejrzało aż 10,5 miliona widzów. Ciekawe, ilu z nich kupi sobie taki samochód?
EW-T

Od kurczaków do "Świętej wojny"
Górnictwo, handel kurczakami i... aktorstwo. To tylko niektóre z zajęć Krzysztofa Hanke. Okazuje
1. Przed ekrany najwięcej widzów przyciągnęła reklama Knorra nadana przy zawodach narciarskich w Val di Fiemme. Obejrzało ją 11,5 miliona widzów. Dla porównania najpopularniejszy serial, czyli "M jak miłość", ogląda około 9,5 mln widzów. Drugie i trzecie miejsce w rankingu reklam zajęły spoty Winiar i Volkswagena, które obejrzało jednorazowo około 11,4 miliona osób. Czwarte miejsce również należało do reklamy samochodowej. 9 marca reklamę Peugeota obejrzało aż 10,5 miliona widzów. Ciekawe, ilu z nich kupi sobie taki samochód?<br>&lt;gap&gt;&lt;au&gt;EW-T&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Od kurczaków do "Świętej wojny"&lt;/&gt;<br>Górnictwo, handel kurczakami i... aktorstwo. To tylko niektóre z zajęć Krzysztofa Hanke. Okazuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego