Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną atmosferę - tłumaczy Jacek Krajewski, "złoty" dyrektor Klubu Oriflame.
- Sprzedając konkretny towar, trzeba używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy na psychikę klienta, zrozumiemy jego potrzeby i zachęcimy do zakupu. Akt sprzedaży musi być jednak połączony z uśmiechem i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.
Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest
w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną atmosferę - tłumaczy Jacek Krajewski, "złoty" dyrektor Klubu Oriflame.<br> - Sprzedając konkretny towar, trzeba używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy na psychikę klienta, zrozumiemy jego potrzeby i zachęcimy do zakupu. Akt sprzedaży musi być jednak połączony z uśmiechem i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.<br> Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego