w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną atmosferę - tłumaczy Jacek Krajewski, "złoty" dyrektor Klubu Oriflame.<br> - Sprzedając konkretny towar, trzeba używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy na psychikę klienta, zrozumiemy jego potrzeby i zachęcimy do zakupu. Akt sprzedaży musi być jednak połączony z uśmiechem i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.<br> Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest