Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.04 (3)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
po sprawdzeniu kilkudziesięciu warszawskich sklepów, w których prowadzone są wyprzedaże.
- Po pierwsze: bardzo często na towarach brakuje dwóch cen - aktualnej (czyli tej po przecenie) oraz wcześniejszej. Przez to klient nie może zobaczyć, o ile faktycznie przeceniono towar. W sklepie Ravel na witrynie kolorowy napis: "wszystko tańsze o 30 proc.". Zwabieni klienci nie dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w Ferroni czy w Deichmanie - obniżkę widać przede wszystkim na elementach scenografii. Dużo informacji o niesamowitych obniżkach, ale brak konkretów - nie ma dwóch cen, nie wiadomo, co jest o ile przecenione.
- Po
po sprawdzeniu kilkudziesięciu warszawskich sklepów, w których prowadzone są wyprzedaże.<br>- Po pierwsze: bardzo często na towarach brakuje dwóch cen - aktualnej (czyli tej po przecenie) oraz wcześniejszej. Przez to klient nie może zobaczyć, o ile faktycznie przeceniono towar. W sklepie Ravel na witrynie kolorowy napis: "wszystko tańsze o 30 proc.". Zwabieni klienci nie dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w Ferroni czy w Deichmanie - obniżkę widać przede wszystkim na elementach scenografii. Dużo informacji o niesamowitych obniżkach, ale brak konkretów - nie ma dwóch cen, nie wiadomo, co jest o ile przecenione.<br>- Po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego