Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Konkurencji i Konsumentów. W sierpniu, w ramach międzynarodowej akcji przeszukiwania zasobów Internetu, UOKiK postanowił zajrzeć do polskich firm działających w sieci. Okazało się, że prawa konsumentów są nagminnie łamane przez e-przedsiębiorców.

- Często brakuje informacji o możliwości kontaktu z przedsiębiorcą, o możliwości odstąpienia od umowy. Sprawy dochodzenia ewentualnych roszczeń przez klientów czy zabezpieczenia ich danych osobowych są nagminnie pomijane - wylicza Piotr Stańczak z UOKiK, współautor raportu na temat polskiego handlu elektronicznego.

Zdaniem komisarza Marcina Szyndlera, problem nadużyć w sieci to efekt niewielkiego doświadczenia polskich internautów, którzy nie nauczyli się jeszcze, że Internet to otwarte okno na świat. A okno, jeśli nikt
Konkurencji i Konsumentów. W sierpniu, w ramach międzynarodowej akcji przeszukiwania zasobów Internetu, UOKiK postanowił zajrzeć do polskich firm działających w sieci. Okazało się, że prawa konsumentów są nagminnie łamane przez e-przedsiębiorców.<br><br>- Często brakuje informacji o możliwości kontaktu z przedsiębiorcą, o możliwości odstąpienia od umowy. Sprawy dochodzenia ewentualnych roszczeń przez klientów czy zabezpieczenia ich danych osobowych są nagminnie pomijane - wylicza Piotr Stańczak z UOKiK, współautor raportu na temat polskiego handlu elektronicznego.<br><br>Zdaniem komisarza Marcina Szyndlera, problem nadużyć w sieci to efekt niewielkiego doświadczenia polskich internautów, którzy nie nauczyli się jeszcze, że Internet to otwarte okno na świat. A okno, jeśli nikt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego