Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
Uznano go za niebezpieczny z punktu widzenia zdrowotności, o czym już kiedyś pisałam. Pojęcie godności człowieka, w tym człowieka chorego, brano sto lat temu pod uwagę w stopniu wyższym niż w dzisiejszych czasach.
Nie ma wątpliwości co do tego, ze reklamowanie lekarstw służy głównie wzbogacaniu się firm farmaceutycznych.
Jest zabiegiem komercyjnym i nie ma nic wspólnego z dobrem pacjenta. Odwrotnie. Wykorzystuje się stan malej odporności psychicznej człowieka chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.
Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.
Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest
Uznano go za niebezpieczny z punktu widzenia zdrowotności, o czym już kiedyś pisałam. Pojęcie godności człowieka, w tym człowieka chorego, brano sto lat temu pod uwagę w stopniu wyższym niż w dzisiejszych czasach.<br>Nie ma wątpliwości co do tego, ze reklamowanie lekarstw służy głównie wzbogacaniu się firm farmaceutycznych.<br>Jest zabiegiem komercyjnym i nie ma nic wspólnego z dobrem pacjenta. Odwrotnie. Wykorzystuje się stan malej odporności psychicznej człowieka chorego, by informować go o rzekomo cudownych możliwościach określonych środków farmaceutycznych.<br>Dziś mówi się wiele o godności człowieka i prawach człowieka, ale nie towarzyszy temu ich respektowanie.<br>Godność człowieka ma zasługiwać na szacunek. Jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego