Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku, jakie są koszty w porównaniu z poziomem cen detalicznych produktów konkurentów.
Na tej podstawie można ustalić podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu widzenia globalizacji działań w skali europejskiej. Te możliwe warianty przedstawia rys.18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy
w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku, jakie są koszty w porównaniu z poziomem cen detalicznych produktów konkurentów.<br>Na tej podstawie można ustalić podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu widzenia globalizacji działań w skali europejskiej. Te możliwe warianty przedstawia rys.18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego