Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.
Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby działanie na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane z właściwą jakością. UOKiK dąży do powstania niezależnego instytutu badawczego w naszym kraju, co jest szczególnie ważne w kontekście przygotowań Polski do członkostwa w UE. Niezbędne jest jednak stworzenie dl tej instytucji podstaw
im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.<br>Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby działanie na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane z właściwą jakością. UOKiK dąży do powstania niezależnego instytutu badawczego w naszym kraju, co jest szczególnie ważne w kontekście przygotowań Polski do członkostwa w UE. Niezbędne jest jednak stworzenie dl tej instytucji podstaw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego