Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".
W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.
Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:
Z danych tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.

5.1.4
takie cechy, kojarzone z nią przez respondentów, jak zasięg rozpowszechniania marki, stopień jej znajomości przez nabywców, dynamizm i, jak to określano, uznanie jej za "najlepszą na danym rynku".<br>W wyniku tych badań za najsilniejsze marki produktów przemysłowych na rynku europejskim uznano marki przedstawione w tabl. 45.<br>Wyniki te dotyczyły całości krajów Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:<br>Z danych tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.4
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego