Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Jeszcze do niedawna najlepiej miał ten, kto był ostatni. Tak wynikało z ofert tzw. "last minute", do których namawiały firmy turystyczne. Wraz z nadejściem wiosny biura podróży zmieniają nieco taktykę promocyjną. Z myślą o klientach bardziej przewidujących i zorganizowanych przygotowały kontrpropozycje wycieczek "na ostatnią chwilę". Tak zwane oferty "first minute" kuszą cenami i wyborem luksusowych hoteli.
Choć zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, warto już teraz zastanowić się nad tym, jak i gdzie zamierzamy spędzić letnie wakacje. Tym bardziej że wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się wielki wyścig biur podróży o przyciągnięcie jak największej ilości letnich globtroterów. Jak? Oczywiście promocyjnymi ofertami
Jeszcze do niedawna najlepiej miał ten, kto był ostatni. Tak wynikało z ofert tzw. "last minute", do których namawiały firmy turystyczne. Wraz z nadejściem wiosny biura podróży zmieniają nieco taktykę promocyjną. Z myślą o klientach bardziej przewidujących i zorganizowanych przygotowały kontrpropozycje wycieczek "na ostatnią chwilę". Tak zwane oferty "first minute" kuszą cenami i wyborem luksusowych hoteli.<br>Choć zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, warto już teraz zastanowić się nad tym, jak i gdzie zamierzamy spędzić letnie wakacje. Tym bardziej że wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się wielki wyścig biur podróży o przyciągnięcie jak największej ilości letnich globtroterów. Jak? Oczywiście promocyjnymi ofertami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego